Berger la Motte´s Blogg

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Marianne Bartholdsson - 23 maj 2014 07:35

Det har varit en lugn natt och jag har sovit som en stock vilket känns skönt nu inför vad som komma skall.

 

Vår lilla morgonpromenad är avklarad. Vilket underbart väder!

 

Geisha mår finfint, hon intog frukosten med god aptit som vanligt.

Tempen hade droppat ½ grad nu på morgonen men den kan pendla lite upp och ner innan den till slut sjunker rejält, vilket visar på att valpningen är nära stundande. Nu får jag tempa oftare så jag inte missar dippen.

 

Igår blev det lite pälsvård på den blivande mamman.

 

 

 Igår satt jag på altanen i solen och flätade valphalsband.

Geisha föredrar att ligga i skuggan:

 

 

Nu är det riktigt spännande!

 

           

 

Vi önskar er alla en riktigt härlig fredag i sol och sommarvärme!

Jag återkommer så snart det händer någonting!

 

Tjing så länge!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards