Berger la Motte´s Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Marianne Bartholdsson - 22 juli 2013 07:23

Godmorgon!

Det har varit lite fullt upp här den senaste veckan så jag får ursäkta mig 1000 gånger för de glesa uppdateringarna i bloggen!

Igår fick valparna en större inhängnad på altanen att busa runt i & att utevecklas i!

De äter nu 2 rriktiga mål mat/dag & det är POPPIS vill jag lova!

Igår satt jag ute i solem & flätade nya fina halsband till allihop + att jag passade på att klippa deras klor!


Nedan kommer en samling foton från de gångna dagarna:

Fler uppdateringar kommer inom kort.


       

  Ett namn att leva upp till: Berger la Motte´s Black Jesus

Undrade så vart Geisha tagot vägen! Hon vill nog ha lite egna valpar att pussa på!

 

  Ganska gott har vi det!


       

Efter frukosten idag måndagen den 22/7 blir man lite tröttis!

                   

Ovido - Quiz & Flashcards